Kā saņemt kompensāciju par Eurostar vilciena kavēšanos

Kādas ir iespējas saņemt kompensāciju par vilciena kavēšanos, un vai arī uz vilcieniem attiecas tādi paši nosacījumi, kā uz lidojumiem?

Ja meklē informāciju par kompensāciju, kas pienākas par lidojumu atcelšanu, klikšķini šeit.

Nesen savā pirmajā braucienā ar Eurostar vilcienu no Briseles uz Londonu pa tuneli zem Lamanša šauruma saskāros ar to, ka vilciens nopietni aizkavējās. Kad jau bijām gandrīz galā, skaļruņos paziņoja, ka uz sliedēm atrodas nepiederoša persona un vilciens kavēsies. Rezultātā 2 stundas nostāvējām kādā tunelī pie pašas Londonas.  Skaļruņos arī tika paziņots, ka varam Eurostar mājaslapā pieteikties kompensācijai par kavējumu.

cik maksā vilciena biļete eiropā

Kādos gadījumos pienākas kompensācija un kāda tā ir?

Atkarībā no tā vai izvēlies saņemt vaučeri nākošajam braucienam vai naudu, mainās kompensācijas apmērs.

Ja izvēlies vaučeri, pieteikšanās jāveic te.

Ja vilciens kavē:

  • 60-119 minūtes, vari pieteikties uz 25% apmēra kompensāciju no biļetes cenas
  • 120-179 minūtes, vari pieteikties uz 50% apmēra kompensāciju no biļetes cenas
  • Par 180 minūtēm un vairāk, vari pieteikties uz 75% apmēra kompensāciju no biļetes cenas.

Tā kā es braucienu tuvākajā laikā neplānoju, es izvēlējos saņemt naudas kompensāciju (pārskaitījumu uz kontu). Te ir mazliet citi noteikumi, un pieteikšanās jāveic te.

  • 60-119 minūtes, vari pieteikties uz 25% apmēra kompensāciju no biļetes cenas
  • Par 120 minūtēm un vairāk, vari pieteikties uz 50% apmēra kompensāciju no biļetes cenas

Kad var iesniegt kompensācijas pieteikumu?

To var darīt ne ātrāk kā 24 h pēc un ne vēlāk kā 60 dienas pēc kavējuma.

Kāda informācija būs jānorāda pieteikumā?

Vārds, uzvārds, rezervācijas numurs, tavs epasts un konta dati. Aizpildot pieteikumu pieejamas vairākas palīdzības pogas, ja, piemēram, nevari uz savas biļetes atrast vajadzīgo numuru, uzklikšķinot uz pogas parādīsies piemēri, kur to meklēt dažādiem biļešu tipiem.

Vai kompānija segs arī citus izdevumus, kas radušies kavējuma dēļ?

Es visus papildu izdevumus iesniedzu savam apdrošinātājam (piemēram, man bija bija nepieciešams Uber no stacijas uz manu naktsmītni – izmantojot šo reģistrācijas saiti, saņemsi atlaidi savam pirmajam braucienam ar Uber!), un šie izdevumi tika segti. Eurostar mājaslapā ir norādīts, ka vienīgie citi izdevumi, ko viņi varētu segt saistībā ar kavēšanos, ir:

  • ēšana
  • transports no stacijas uz dzīves vietu
  • nakšņošanas izdevumi
  • zvana izdevumi (ja zvanīji kādam, kurš tevi gaidīja stacijā)

Tad ar Eurostar jāsazinās atsevišķi. Mājaslapā ir norādīts, ka alternatīva transporta izmantošanu, ja izvēlies nokļūt galamērķī nevis ar viņu vilcienu, bet citādāk, viņi neapmaksā.

Cik ilgā laikā saņemsi kompensāciju?

Cik varēja saprast no mājaslapas, vaučeri piešķirtu uzreiz, par naudas pārskaitījumu būtu jāgaida lēmums. Es pieteikumu veicu aptuveni 5.dienā pēc kavējuma un jau pēc divām nedēļām 50% no biļetes cenas bija manā kontā!

Līdzīgi raksti:

Kā saņemt kompensāciju no aviosabiedrības par atceltu vai aizkavētu lidojumu

Pieredze braucot ar Eurostar vilcienu – cik laicīgi ierasties stacijā un kur pirkt biļetes


Pievienot komentāru